امضا ۳ تفاهم‌نامه همکاری در زمینه کنتور آب هوشمند با شرکت‌های دانمارکی /شرکت‌های دانمارکی تسهیل تأمین سرمایه و مبادلات بانکی را بیشتر مدنظر قرار دهند

با حضور قائم مقام وزیر نیرو در امور بین‌الملل و سفیر دانمارک سه تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین شرکت‌های ایرانی با شرکت‌های دانمارکی در زمینه کنتور آب هوشمند امضا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، مهندس «علیرضا دائمی» قائم مقام وزیر نیرو در امور بین الملل عصر امروز(دوشنبه) در نشست مشترک با سفیر دانمارک و تعدادی از شرکت های فعال این کشور در زمینه آب و آبفا اظهار داشت: سابقه همکاری شرکت های ایرانی با شرکت های دانمارکی در زمینه مسائل آب و آبفا به گذشته بر می گردد.
وی افزود: پیش از این ما با شرکت های دانمارکی در زمینه ساخت پروژه های تصفیه خانه فاضلاب و زمینه های علمی و پژوهشی همکاری های بسیار خوبی داشته ایم.

وی تصریح کرد: در طول یک و نیم سال گذشته نیز جلسات بسیار خوبی با طرف های دانمارکی برای تعمیق این روابط  برگزار شده.

خوشبختانه این مسأله باعث شده تا زمینه ظهور شرکت های سرمایه گذار دانمارکی در حوزه آب و آبفا در کشور فراهم شود.

این شرکت با پتانسیل های شرکت های همطراز خود در ایران بیشتر آشنا شوند.

قائم مقام وزیر نیرو در امور بین الملل تأکید کرد: علاوه بر پیدا شرکای تجاری در ایران انتظار ما از شرکت های دانمارکی فراهم کردن زمینه مبادلات بانکی و تأمین مالی پروژه هاست.
وی اضافه کرد:

همچنین امیدواریم شرکت های دانمارکی در اجرا و سرمایه گذاری پروژه های خود در ایران حداکثر استفاده از ظرفیت های داخلی کشور را در نظر بگیرند.

در پایان این نشست ۳ تفاهم نامه همکاری بین شرکت های ایران انشعاب، تأمین توسعه انرژی و شرکت تارا با شرکت های همتای دانمارکی در زمینه ساخت آبشیرین کن و تصفیه فاضلاب  و ساخت کنتورهای هوشمند آب امضا شد.

Similar Posts